Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Куцманд К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Куцманд К. 
Адаптація молодого вчителя сільської школи [Електронний ресурс] / К. Куцманд, О. Коссе // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_17
Розглянуто проблему адаптації педагога в контексті неперервної професійної освіти. Виокремлено етапи цього процесу, визначено фактори, які впливають на успішність адаптації молодого вчителя сільської школи до професійно-педагогічної діяльності. Відмічено провідні форми становлення молодого вчителя: самоосвіта, педагогічна діяльність, наставництво. Вміщено таблицю функцій управління адаптацією та розвитком професійної компетенції молодих учителів та модель методичного супроводу молодого спеціаліста.Рассмотрена проблема адаптации педагога в контексте непрерывного профессионального образования. Выделены этапы этого процесса, определены факторы, влияющие на успешность адаптации молодого учителя сельской школы к профессионально-педагогической деятельности. Отмечено ведущие формы становления молодого учителя: самообразование, педагогическая деятельность, наставничество. Помещена таблица функций управления адаптацией и развитием профессиональной компетенции молодых учителей и модель методического сопровождения молодого специалиста.The problem of adaptation of the teacher in the context of continuing professional education. Stages of the process, identified factors influencing the success of the adaptation of the young teachers in rural schools to vocational and educational activities. Noting the leading form of becoming a young teacher, self-education, educational activities, mentoring. A table of control functions, adaptation and development of professional competence of teachers and the young model methodological support young professionals.
Попередній перегляд:   Завантажити - 731.05 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського